niedziela, 15 grudnia 2013

Prolog.

Harry's Pov
*15 lat temu*
Trzask. Krzyk. Płacz. Błaganie i bluźnierstwa odbijały się echem po domu. Wszystko to, dobiegało z dołu, gdzie zaczynała się katorga dla mojej mamusi. Co ona takiego zrobiła tacie, żeby aż tak płakała? Czy nic jej się nie stanie?A może po prostu się wygłupiają? Tysiące pomysłów przychodziło mi do głowy. Mi. 5- letniemu chłopczykowi, który chciałby w tej chwili bawić się, ze swoim ojcem autami nowej kolekcji i czekać z niecierpliwieniem na mamusię, która miała mi przynieść duży kawałek ciasta czekoladowego, które tak straszliwie uwielbiam. Niestety jest  inaczej. Mama przeważnie codziennie wieczorem płakała, gdy tata przychodził z pracy. Powtarzała mi, żebym został na górze dopóki tata nie pójdzie spać. Zawsze miała liczne siniaki na buzi. Gdy tylko zapytałem unikała tego tematu powtarzając, że wszystko jest w porządku i mnie bardzo kocha. Teraz jestem za bardzo ciekawy co tam się dzieje. Wziąłem swojego ulubionego misia Ben'a, którego dostałem od mojej babci w dniu 4 urodzin i niepewnym krokiem skierowałem się w stronę krętych schodów. Schodząc na bosaka po zimnej posadce, przez moje małe ciało przebiegł nieprzyjemny dreszcz. Słysząc zgrzyt zębów mojej mamy, serce mi trochę szybciej zabiło i wahając się zajrzałem do kuchni, gdzie byli moi rodzice. Na początku nie zrozumiałem czemu mamusia, siedzi przy lodówce skulona z przerażeniem patrząca na tatę. Dopiero potem zauważyłam, jak składa na jej delikatnym policzku rękę, która po chwili zostawia tam czerwony ślad. Uderzył mamę. Nie wiedząc, co mam robić podbiegłem szybko do mamy i osłoniłem ją swoim malutkim ciałem. Wolałem, żeby tatuś uderzył mnie, niż mamusię. Nie chciałem, żeby płakała. Ona tak rzadko się uśmiecha, a ma tak piękny uśmiech. Co takiego zrobiła mamusia, że tata ją uderzył? Może to dlatego zawsze płacze? Czemu tatuś to robi?
-Odsuń się, ty gówniarzu! - usłyszałem krzyk mojego taty.
Wyrwał misia z mojej ręki i rzucił nim o podłogę. Czemu tak śmierdziało od niego alkoholem? Gdzie podział się mój tatuś, który co niedziele jeździł ze mną do parku? Chcę go z powrotem. Nie chcę takiego tatusia, jakim jest teraz. 
-Zostaw go, Andrew. - powiedziała moja mama płacząc. 
Otuliła mnie swoim własnym ciałem i schowała za swoimi plecami. Widziałem, jak twarz tatusia staje się czerwona, jak ściany w pokoju Suzie. 
-Biegnij do swojego pokoju, Harry. 
                                                                            *~*   
_______________________________________________________________________
Siema! Chciałyśmy Was powitać ;) Piszemy razem tego bloga (ja i przyjaciółka) TO NIE JEST TŁUMACZENIE :) efekt nudów robi swoje xd mamy nadzieję, że prolog się spodobał. Prosimy o wyrażenie swojego zdania w komentarzach, które bardzo motywują do dalszej współpracy :)
Do następnego ;*

15 komentarzy:

  1. uuuuu no ładnie ^^
    fajny szablon, fajny styl pisania, na pewno będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny prolog. Zachęcił mnie i to bardzo.
    Czekam z niecierpliwością na rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jezu niesamowity!
    wzruszyła mnie historia harry'ego
    a ten jego ojciec ugghhhh
    świetny początek dziewczyny!
    trzymać tak dalej
    i czy będziecie informować na tt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zaraz założymy zakładkę 'informowani' tylko musimy ogarnąć pewne rzeczy xd

      Usuń
  4. NO fajnie fajnie ;d czkam na rozdziały ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku. Straszne,ale muszę przyznać,że zaciekawiło mnie ;) Zobaczymy jak będzie dalej. Życzę weny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest per-fect!

    OdpowiedzUsuń
  7. NIESAMOWITE SKKKSKSKFMJSKWJDJXJJAA ♡
    NAPRAWDĘ CZEKAM NN ♡
    KIEDY PLANUJECIE GO DODAĆ?

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER! <3 Kiedy będzie nowy rozdział i co ile zamierzacie dodawać? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooooow !
    Zapowiada sie niesamowite opowiadanie !
    Z niecierpliwoscia czekam na 1 rozdzial.:)
    Sorki z bledy ale na tele czytam :D
    Love ya !
    Tuška !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż wydaje mi się, że to będzie bardzo oryginalne ff :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada?sie cudnie czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze sie zapowiada, lecę czytać pierwszy rozdział :3

    OdpowiedzUsuń